måndag 8 mars 2010

Rötägg också!!


Smart, mkt smart Elina!

Eller ska jag kanske säga pappa? -.-
Strömmen har gått stup i kvarten och de vill säga att även vattupumpen ha slöjje ifrån...
Å pumphuse är igenbommat.. Så de få då fan vänta till pappa kommer hem så få han oriva!

Annars så ha min dag varit.. inte som planerat iaf! :D haha valde å jobba me rapporten istället, så jag skulle komma igång, och man kan väl säga att de gick rätt bra :) Ska iaf försöka mig upp tidigt som SATAN imorron bitti å jobba jävel på bilen! FÖR NU så börja ja va less detta projektarbete... Å sen så ha magen börja lugna sig , så ja antar att de är ett tecken.. HAHAHHA aja, har lite å skriva om nu för tiden, fast egentligen så äre mkt, men har som glömt bor bloggen... Sen måste ja komma igång med min nya blogg, om bara nån kan designa den(?) ^^) För sånt kan int jag B) Å ja ha int tänkt sitta å nöta utube heller... -.- Då ligger jag hellre å ser hårdporr! :D hihi lr vrf int lesbiskporr :D:D iihihihihi
aja, nu blire iaf å se Luftslott som sprängdes (lr va den nu heter^^) :D

Tjingeling!

Inga kommentarer: