söndag 14 mars 2010

Nattsnack!

What u see is what u get..
I alla fall om du kollar på mig..
Denna kväll blev visst senare än planerat! :) men klagar absolut inte!
Har snackat med Jonas ett x antal timmar om allt å lite till! :)
Å blev rätt bloggsugen! Skulle kunna bli ett låånglåångt inlägg! xD haha men ska försöka att inte göra de så långt! ^^
Har som sagt legat i sängen och snackat/diskuterat med Jonas :) mest om förhållande och sånt! Å man kan väl säga så att man kommer fram till ett x antal lösningar om olika saker!
Men även lite hängskallar ha de blitt! xD
Man känner verkligen hur mkt man saknar att ha ngn vid ens sida, även om man har de bra som de är nu.. Men en kväll som denna, önskar jag av hela mitt hjärta att jag verkligen hade nån som brydde sig lite xtra om en! En som fanns där dom absolut värsta dagarna i livet... En som håller om en tills man somnar... Allt de där man en gång hade, innan all smörja... innan allt bara vred å vände på sig.. innan man drog alla över en å samma kant....
Varför kan de inte bara komma ngn som kan kämpa lite, och visa motsatsen till allt jag vart med om.. En person som man faktiskt kan falla för -.- blubb! Ja bli så trött av allt detta.. Å ändå vet man att man inte är själv om detta, men ändå ligger man här å känner sig genomrutten, lämnad för att dö ensam, helt ointressant å helt blåst! xD haha mjaah! Kanske inte helt så, men nästan iaf ^^ höhö
Men nu lämnar jag deppelidepp tjollret! B)
Snart börja skolan också! o.O Kmr bli kanon! :D känner peppen i hela kroppen typ! Å snart PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK! :D:D Då kmr de bli fartelifart!
Nä, nu blire säng å sova för tjollersmygis! :D
Nattinatt

Tjingeling

Inga kommentarer: