måndag 22 mars 2010

200!! Yeeey!

Hade väl inte hoppats på att ja sku skriva mitt 200e inlägg just en sån här natt! Men men, känner man för att få skriva av sig lite så kanm an väl inte annat än göra de ^^


Är fortfarande arg för helgen, kmr nog inte släppa de på ett tag.. men men..
Sen känns ju allt annat bara . .. . .. . . . . PUNKT!
Såna här kvällar borde inte få finnas.. å inte musik heller.. lr joo, men bara musik man blir glad av.. inget annat! Men tur som de är så har jag min bäbis som håller mitt humör någorlunda på topp! :] Ja fattar verkligen inte vad de är me den gopajken ikv.. Han ha lega uppi mig sen ja la mig i sängen! Men ska inte klaga de få ggr man få gossa så mkt man vill! :] Å spec int när de är me nån man tkr xtra mkt om!
Att prata med dig, är som att prata med en vägg nu för tiden! Å att du inte fattar att jag faktiskt tar åt mig är ju ett jävla mörker! Ta åt dig av vad jag säger ifall du vill ha kvar mig.. Annars så få du skylla dig själv!
Tjingeling

Inga kommentarer: