torsdag 11 mars 2010

Chichichichickapaaaaow!

Hmm, mjaah... Som sagt, finns en anledning till att ja gav mig in i detta :O
Jag älskar min slip, även om den kanske kan slipa på alla ställen! :) Men de är därför handen finns! :D

Done! :D Nästan iaf ^^ haha :D hittills tkr jag att de ha gått bra, och ser ju rätt hyffsat ut också! :) Men man ser väl när topplacken ska på, hur mkt man ha missat! xD
Men iofs, kan ju egentligen int bli sämre än hur den såg ut på vänstersidan! :O
Ska komma in me en bild senare på hur den såg ut före! För just nu verka de dampa sönder -.-

Detta va då de ja hann med igår! :) Å idag körde jag framdörren, blev dock inte lika bra! Men hoppas de ska bli bättre när ja få på en andra sväng me grunden! Å bilder på de få komma imöra! :D

Tjingeling!





Inga kommentarer: