måndag 15 mars 2010

oooouch!

Kmr bli en sömnlös natt.
FAIL!
Lyckades vända på dygnet trotts allt, känns surt, men sånt man få ta ^^ Ha iaf Henrik som sällskap! :)
haha ha nyss drucke ett glas med kall oboy! :D de va gott! :) mihihi så nu ligger jag här i min säng och bloggar :) snart 3 timmar kvar innan man ska upp XD haha ooouch, min mage känns dålig :D sku ha tatt en samarin medans ja va nere -.- meeen tänk man int på sånt få man ju skylla sig själv! Haha å nu fick ja cepe hicka xD jääääklar va jobbigt! xD menmen..

hmm... på tal om hicka!
Bestämde nyss ngt jäkligt bra! Men jag tänker inte avslöjja vad... för då blire inge råligt!
men iaf så verkar de ju som att de är enda lösningen ibland på en del saker..........
Aja.. nu ska ja fundera på nästa steg!
joo, btw, min nya blogg är under design! :D Å ja hoppas att den bli som min (a) mwuahaha! Å ja hoppas verkligen att den snart är klar, så man kan fokusera på den, å "lämna" en del saker bakom sig som är skrivet i denna blogg!
Å de va nog allt för tillfället! :)

Tjingeling

Inga kommentarer: