lördag 27 mars 2010

Torsdag + Fredag!

Torsdag va rätt så booooring! På dagen iaf!
Tog mig en prommis till MIN fästmö på kvällen, så ja ska ut å få röra på mig!:) å de blev snackelisnack i mängder! Sen blev det kladdkaka :D hahahahahha gooott!! Sen bleve prommis hem :) Nattelinatt promenad över lejonströmsbron! Va rätt mys faktiskt :) Lr ja, hela kvällen va mys :]
Fredag blev int riktigt som planerat! :) Ja å Linn had tänkt oss på Calles lr olles å bara ta en kväll för oss själva! :) Men icket! Det slutade på Station xD å det slutade verkligen inte som en kväll för oss själva hahahaha
Man kan väl som säga så att vi blev splittrade ganska fort :) potus sprang efter nån tjej, jag snackade me Matte å stannade me han iom att Linn försvann nånstans xD Å den fjärde ha ja då rent ingen aning om vart han tog vägen xD haha Men jaa, sen hitta ja å linn åt varann :) efter hmm.. jaa.. kanske efter 30-45 min xD då bleve ut på dangolvet :D å då tappa vi bort Matte -.- Men¨då hitta vi åt Puntus i stället xD haha sen försvann han igen, å jag å Linn gick å villa.. Sen hitta vi åt hela gänget! :D Då va truppen samlad! Men då va Linn less å sku gå, å pontus försvann så då blev Kippe min räddning! xD hahah han fick vara min "bodyguard" igår! TAAACK! =D

Åsse när ja kom hem där kring 4a xD så ser ja MIN BÄÄÄBIS som ligger på fönsterbrädan å vaknar till liv när han såg att ja kom me biln! =D Så när ja klev in i farstun, så kom myspajken å hälsar mig välkommen :] mihihi Sen följde han mig upp, å höll på fälla mig i trappen, som vanligt -.- Sen så myyste han me mig lääääänge =D hihi ja älska han mer än allt annat!

Jaa, de va mina dagar :D haha

Tjingeling!






Inga kommentarer: