onsdag 11 mars 2009

Flingepling

Nå så förbannat skönt de va med sovmorrron i morse! Och jag vaknade inte en enda gång under natten. Är otroligt nöjd, för de betyder bara en sak! :) Humöret är påväg UPPÅT!!! Yeey! =D Skolan gick väl som vanligt bra :) Så de ska jag inte klaga på. Gick sedan me Landin på stan, och han bjö mig på middag ^^ tack Landin! :D Sen gick vi en sväng till mig, sen ut och gick. Kom tillbaka till lägenheten efter 2 timmar. Var ganska skönt att bara få rensa hjärnan och gå utan ngt mål! Men men..

Efter min promenad blev de en varm och skön dusch :] där blev de ännu mer rensning av hjärnan :] Haha sen slutade de ju med att ja orsaka översvämning igen :] i torkrummrt :] halva golvet va typ täckt med vatten :] så de blev xtra skrapning! Måste nog ringa hyresvärden och säga att ja tro att de är lite smått tjätt i avloppet ^^ Efter duschen blev de orgasm ett antal ggr! Hitta nå så förbannat snygga bilar på blocket :( den sidan borde förbjudas... Ja skämtar inte.. Ja blir lika arg varje gång! men men.. De kan ta sig i röven som allt annat! :} Sen hare bara blitt massa mysmusik :] och jag tror att ja ha fastna i min stol, kroppen är helt död :] hoho

Tjingeling! :D

Inga kommentarer: