tisdag 3 mars 2009

Tjosan i trosan!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu :] måste ju börja komma igång igen att skriva, blir som bara kortare och kortare inlägg för varje gång xD Måste kanske börja komma i mer trubbel så ja kan skriva om ngt pinsamt :) haha fast hela jag är ju pinsam!!!! HAHA Dagarna blir som mer och mer långsamma :) vill att de ska gå fort så ja kmr tillbaka till skolan, men icket! De är tänk att jag s ka vara fast i den här skogsdungen :] Men på torsdag blire skellefteå! :D Ska nog stanna till på Lördag, men ja får se, beror på om det händer något på fredag, inte så kul att sitta i lägenheten alldeles själv å pilla navel :) då äre ju lätt värdare att sitta hemma i skogan å mysa me kisse :]
Idag har de nog inte hänt så mkt =/ om ja minns rätt. Var ute med traktorn och skotta i någon timme, och de var ju som skönt :) haha kan ju lova att ja hade nalta disco (A) och självklart SJÖNG jag :} inte avstår jag en sån chans! Nej då, varenda sekund jag får vara själv oh får en gnutta chans till att sjunga så tar jag den xD Alltid! Har tillåme börja sjunga i duschen i lägenheten O_O och de, de är inte bra! :S haha ja vill ju kunna bo där ett tag till utan att skämmas :] Men, de är inte hela världen, grannen har nog hört mig sjunga redan (A) hihi
Suuuug min! :D Nästa helg (v.11) har jag kanske FF hemma O_O hoppas på de! Lär bli skönt! :D Linnéa kanske kmr då :] och vem vet, de kanske kmr ngn mer :] lite bastu då skada ju inte, har inte lyckats basta ännu i våran O_O så Skämmes tamme fan! =D haha så ja få väl se vad som händer och fötter då :) hoppas på de bästa och roliga iaf :) hoho :]
Hare bäst!

Inga kommentarer: