måndag 16 mars 2009

Suuuuuuuug min...

För att ja ha vart så glad idag! =D Har känts lagomt jäfla konstigt idag, inget har som vart som förut :S ngt är på gång att hända, men inte som jag vill ha de! -.- blööö!

Min dag har som vanligt vart super! :) Tills ja slutat.. Men den 08an ja såg då ska inte nämnas! Då blir de dålig stämning :] Men åter till de bra, fick låna världens räser på lunchen idag som ja slaska omkring i snön med :) Gick som ett SKOTT kan ja lova! :D Den piggade upp min eftermiddag iaf :} HAHAHAHA sen när ja sluta och skull upp i omklädningsrummet var jag utlåst xD Mattjejerna hade låst omklädningsrummet så ja kunde inte byta om förrän nån kom å låste upp åt mig x) de va kul x) sen hände de annat pinsamt, men de ska defenitivt INTE nämnas! För då blir de bara ännu pinsammare xD Haha

Sen åkte jag och mamma till min kusin, Lina oh hälsa på hon och hennes unge Iris :] Hon är ändå jätte söt :] men barn är snuskiga varelser! Och jag är livrädd barn! :] mwahaha! Sen efter det besöket så blev de promenad i 1,5 timme och sen in i duschen och bara slappna av å må gott! Sen råka ja hamna här som egentligen inte var tänkt :) Men skit samma! De är alltid roligt att skriva av sig och samtidigt prata med folk. Absolut de bästa som finns!

Inga kommentarer: