onsdag 4 mars 2009

onsda kvell

Jahapp, då var det snart torsdag igen :) En dag närmre skolan och apun :) längtar! Imorron blir det att vara med Linnéa som också kommer till stan :] kommer blir mysigt :] då ska vi ta våran romantiska middag och kanske ta vårat älskande (hårt sex med slag och piskor) :] hihi jag ska gifta mig med henne när ja blir stor :]

Dagen som har varit har vart jäfligt trög. Fick min första riktiga sömn också, det var väl därför allt gick så slött! De första ja gjorde va att gå ut och pinka hunden, och ja kunde ha strypt honom. Han skull aldrig pissa, utan han gick bara och åt snö från plogkanten xD Men till slut gick de för honom (A) HAHA sen blev de bus med ett antal snöklumpar :) dum hunden åt ju upp alla ja sparka åt honom :] Sen blev det och äta och dricka go kaffe, sen skulle jag vara duktig och läsa lite om Sträck jakt efter gås, men de gick ju som det gick. Mamma kom hem tidigare så då var jag tvunget ut på ännu en promenad me vovven. Gick bättre, men naturligvis hitta han nå spår han skull följa, skit ner dig!
Efter den promenaden blev de en låång lur på soffan, var lagomt skönt, sen blev de äta sen bussen från Btk till Skeå :) Blev riktigt glad faktiskt när jag skull på bussen! Första gången för i år att de är en trevlig chaufför som kör :O I vanliga fall bruka man ju bara få en utskällning av mens kvinnor -.- "Vars sa ja att du skull kliva ur" "Gå ut här då" "De är så synd om ni jävla ungdommar som lyssna på musik! Tänk om de skull hända något med bussen och man skull måste utrymma den" "Skämms" HAHA jätte tevligt när dom är så oerhört trevliga :) Man borde ju klaga och säga att man tamme fasen ska ha tillbaka pengarna för att dom är så otrevliga -.- Men men, livet är håååårt! Både för mig och för mensattackerna som kör :D Sen fick ja samtal av lage också, men vad han ville vet jag inte, han har då inte hört av sig sen han dog ^^ Så de kan ju inte ha vart så jätte viktigt :) Hehe Sen har de väl inte hänt så mkt här i stan. Har bara haft allmänt tråkigt. så, vars är alla? :O Okej, de är lov, man bör vara hemma. Sen var de ju inte tänkt att jag skulle åka till stan idag heller. Men de bruka ju inte hända ngt här i vanliga fall.. Aja slut pratat om det :) Har då haft några trevliga prickar att prata med, bland annat Landin ha hållt mitt humör uppe xD Men även många andra :) Så ett STORT tack till er också :D
Sen måste jag ju tillägga att jag hittade en låt som jag ha spela in xD haha fick mig ett jäfligt gott skratt!! xD Förbannat så rolig jag lät :D Sen kunde ju Abbarn den låten på gitarr, så han tyckte vi skulle spela in en ny :) och de tycker jag verkligen att vi ska göra! De skulle vara oerhört kul! :) kolla om man har "utvecklats" lite i sången ^^ hihi
Aja, hare bäst!

Inga kommentarer: