fredag 13 mars 2009

Frehehedag!

Jasi, de känns som att min klass dagar på skolan enbart har hål nu för tiden. Och de är så otroligt störande.. Vi kunde ju lätt ha fått sluta tidigare varje dag om dom bara tjåla ihop allt och tog bort alla hål. Men nog om de! Engelska lektionen var då inte så jobbig som ja trott att den skull va, ny lärare, nya tider. Fick veta att nationella börjar nästa vecka :S och ja är så kööörd! :D :D Tror att jag ska ta mig en "vara en engelskman dag" och bara prata engelska xD men de skull sluta med svengelska lr enbart svenska (A) mwahaha men så gåre om man sug totalt i engelska :} men skit samma. Huvudsaken ja klara G i betyget så är ja nöjd!

Spoff! Elina ha blive jätte lat den här veckan! Nu har jag fått skjuts 2 dagar O_O nog för att de bara va till busstation idag, men ändå :] Brunell är helt enkelt för snäll! Han kom ju ändå tillbaka enbart för att skjutsa små lata 17åringar som längtar efter körkortet :] hehe Men innan vi åkte blev de sköna pratstunder om allt och ingenting! Och de va underbart. Finns inget trevligare på denna jord :) Men jag tog igen de med att gå en sväng, och de slutade till Norrböle i Mikaels soffa, så där blev de också lite prat :) Men de blev nalta sent å ja tyck int riktigt om att gå själv genom stan den här tin. Men he gick då bra. Lite folk var de ute också :O Typ inga folk på max (iaf inte va ja såg) och defenitivt inga bilar utanför :S Mkt ovanligt, men de var nog ingen riktigt festarfredag idag! :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: