lördag 28 mars 2009

Kan de bli mysigare?

Ja tro tamme fan int de kan de! HAHA ja hoppas int de börja brinna, för de är ngt ja skull kunna lyckas med :} Men lite positivt tänkande skadar inte för en stund :)
Väntar på Linnea och volvo killen (kommer aldrig ihåg vad han heter), ska bli kul :) Men vad som händer de vet ja inte riktigt, lär som vi skull ut en sväng, men vem vet, de kanske sluta med att ja och Linnea lägger oss i sängen och snuskar oss :D Mwuahaha de skull va mys :] lite myspys me levande ljus :] Dirty :]
Åter till mitt icke lesbiska tänkande, helgen har hittils vart jätte lugn och skön :) är nästan klar med veckans kapitel i jägar, känns underbart skönt! Är faktiskt inte så jättelänge kvar tills provet kommer, och ja längtar så fruktansvärt! Sen kommer då skjutning och uppskjutning, finns inget som kan beskriva hur mkt jag faktiskt längtar.
Hoppas på att få åka ner till södra Sverige till Fredrik och jaga vildsvin, skulle vara grymt kul :) även att risken finns att man kommer hem med nå saftiga sår efteråt, om man har otur :) Men vad gör man inte för lite spänning här i livet? Känner att de är allt ja behöver just nu :) Leva livet och samla på mig lite minnen som verkligen sitter kvar..

Du verkar har hittat ngn du verkligen tycker om, och jag önskar er lycka till! :) annat kan jag faktiskt inte säga :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: