torsdag 12 mars 2009

Torsdag (snart helg)

Fy fan vilken dag... Började 20 i 10 slutade 25 i 11.. Men det fick man ju veta där kring ett :) var ju underbart! Man hade alltså suttit och väntat i onödan på idrotten -.- Men jag fick mig iaf en trevlig pratstund :) så ja ska absolut inte klaga! Sedan blev de att åka Amazunk me Brunell till Aha, men fick visst skjuts ända hem :] hehe Sen blev de ytte pytte läsning i körkortsboken, sen två faser på internet. Och jag kan ju säga att dom fråger ja fick hade jag inte läst så mkt om, men de gick hyfsat bra ändå! :D blev iaf godkänd på den ena :] och den andra va jag inte alls lång ifrån att bli godkänd på! :] Så imorron ska jag försöka läsa ännu mer, men först träffa bror min och få tag i jägar böckerna och busskortet! Så de lär bli mkt läsning framöver xD Men de ska gå, de ha ja bestämt! :) Sen kommer inte min lediga helg här i stan att skada ett skit, kommer att vara så sköönt att bara få "vila" ! :]

Ska försöka komma ihåg att gå på H&M och kolla om en kofta till min nya klänning också. Det kan behövas, för såna har jag ganska lite av. Så jag hoppas på att hitta ngt! Då kanske de bli nån riktig flicka av mig nångång! xD men men, nu blire att dra min sängvals och nanna kudden så att ja tar mig upp imorron bitti :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: