måndag 9 mars 2009

Jag ska bli lesbisk när jag blir stor..

Om inte nu, för gud måste ju verkeligen ha vela de O_O jag kan inte säga annat! ^^ hoho Tog en lång funderare i duschen, och de va på gränsen att jag skulle bli de nu på en gång ^^ men jag tror jag avstår (A) Ska väl hitta mig ngt seriöst förr lr senare :) alltså, med en pöjk stackar och inte ngn blondin med stora pattar, nog för att de skull va lagomt underhållande (A) men så roligt tänker ja inte ha! :] hihi

Jahapp, till de "seriösa". Dagen har varit super! :) Var gladare än vanligt, och mkt mkt piggare än vanligt O_O och ändå sovde ja inte många timmar! Max 3 O_O Och de sög hängpung.. Ville ha sömn, är inte speciellt trött nu heller. Tänker bara på eljobbet jag gjorde i slutet av dagen ^^ Var lätt kul! Hatar egentligen el, men jag måste säga att jag börjar älska de! xD Har som varit effektivare än vanligt idag :) Är imponerad på mig själv, häng som inte med ^^ Måste vara de oerhört tråkiga lovet som gjort susen! :)

Under min lååånga varma dusch tog jag också en låååång funderare (efter mitt lesbiska tänkande) .. Kände att ja behövde de.. Få rensa vissa tankekanaler lite. Är så otroligt less på dig och vårt dumma minne tillsammans! Fattar inte att jag lämnade dig tidigare, innan du mosade allt O_O bara slängde bort nästan ett år, för en tjej du trodde att du älskade. Men men, minne åt sidan. Nu ska ja le och va glad och lägga all skit åt sidan :) För du är varken värd mig lr min energi :D Haha

LESBISK NÄSTA!!

Inga kommentarer: