söndag 8 mars 2009

Tralallala :D

Sataan så död min vänster arm är xD Haha ja ha skotta snö som ett psyk :D mer orka ja inte skriva om de. Haha ha ändå kört massa "räser" skojter både idag och igår :D Var jäfligt kul! Men de blev intmkt, men ändå :} de duger gott och väl! Snart är de teori, längtar, men mamma stannar hemma -.- ROLIGT! -.- Ja hoppas hon ska jobba imorron, annars bli de spännande imorron med Apun :S när jag tar mig in och så.. Känns inte så bra.. Gruvar mig lite.. =/

I förrgår fick ja två friare som ville gifta sig med mig :D men jag valde ju som sagt Abbarn! Vem vill inte ha ett porrigt vitt bröllop i Las Vegas? :D Jag vill iaf de, och tydligen han med :} iaf fara till Las Vegas och gifta sig :} Porr porr och mera porr vill jag ha! :D Haha nog för att de innt va så seriöst (fattar väl vem som helst förutom jag :D ). Tack Abbarn för låtarna du har gett mig! :) Dom va suuuper bra :)

Inga kommentarer: