fredag 6 mars 2009

Fredag :)

Lite kort om vad som hände igår! :) träffade Linnéa på stan vid halv två :) hon skulle kolla ngt på Gina, men inte hitta hon ngt, utan jag hittade en ganska ball klänning som ja föll för xD Haha sne gickvi omkring på ck och spana på ombyggnationerna och låna toan förståss! :) Hehe sen tog vi en fika på Lilla Marie, vi satt där i typ 1-1,5 timme och bara prata en massa bajs :] de va kul :] sen gick hon på körskolan och jag hem till lägenheten. Hade tänk städa under tiden Linnéa var på körskolan, men de blev att ligga på sängen helt död! Och de va skönt! :) Sen gick vi på subway och tjocka oss, sen hem till hon och snacka ännu mer bajs :] och där blev jag fast hela kvällen, hela natten tillåme :] och de va myyyyysigt! :D

Dagen har varit mkt slö! Har vart trött och sliten hela dagen.. Kunde inte sova igår kväll, men de gick väl där kring 3 att få sig en blund.. Lite fick ja iaf, men ja vakna inte bara en gång efter ja hade somna! :D Haha sen bare av ner på stan O_O skull ta kort till legitimationen, sen gick jag en vända på Gina och köpte klänningen (A) Kunde faktiskt inte låta bli även om ja kanske inte kommer använda den så ofta! Haha :] Aja, skit samma! :D Sen blev de virr uppe på solbacken och sen Coop. Och de kan ju bara slicka h*ngpung :D de va folk till förbannelse och handla! Och jag ville bara hem :D Sen stopp i Btk och fixa mitt leg, åsså nå annat bajs.
När vi väl va hemma blev de att få sig ngt i magen, sen städa. Elina hinner dammsuga nedervåningen, lägger sig på soffan, somnar, sover till sju :D haha och jag är fortfarande trött :(
har mysat med skäggHunden ikväll också :] de är inte ofta, men han dumpar mig varje gång :( Stryk skulle han ha haft! :D hahahah ja sakna "min" bäbis :'( ska ändå mysa me honom senare ikväll, kanske klippa bort några tover så han får sig en ny "frisyr". En SmygDamp special :] hoho Nä, nu ska ja ge mig innan jag svammlar bort en massa ord :)
hade!
Bäbis!

Inga kommentarer: