söndag 15 februari 2009

15 Februari (2)

Nu äre int många timmar kvar till avfärd till skellefteå :) Ligger just nu och myser med håribäbis som just ha vart ute :] Har hittils inte träffat en så mysig kille :] men vem vet, de kan ju hända, kanske inte just ikväll lr nästa vecka, men kanske om 1 lr 2år kanske.. Känner mig inte redo för ett förhållande, då krävs de otrooligt mkt från killens sida, och framför allt frå ja.. Men om ja kan ge så mkt är tveksamt, då ska de bli rätt och ja ska känna mig jäfligt säker.. De är så skönt å vara singel, men samtidigt så är de pest och pina. Ja får allt för många bra minnen sen mitt liv verkligen startade, som tyvärr sluta med massa tårar, nog för att tårarna fortfarande rinner ibland, så "vad var det jag gjorde för fel?" frågar jag mig rätt ofta, för skull de int va pga mig så skull du ju aldrig blivit intresserad av ngn annan. Men trots allt var det du och ingen annan, iaf vad jag har märkt den senaste tiden.. Men du dumpade din chans =/ precis som dom andra jag verkligen tatt på alvar, och alltid är de jag som står kvar själv. Men hellre står jag själv kvar än att nuppa runt med halva världen. Jag har viktigare saker för mig än att sluska omkring som nån annan idiot.. Har som inte riktigt sett charmen i det hela, så du kan ju försöka få omkull mig, för den person som tränger sig på vet vart den kom ifrån och vet då också vart utgången ligger...

Inga kommentarer: