torsdag 26 februari 2009

6 Augusti -07 - 1 Augusti -08

6 Augusti 2007 - Den bästa dagen i mitt liv!
Under ett antal veckor sommaren -07 hade jag hittat mig ett antal sommar flirtar, men bara en blev speciell. En underbar kille som skulle förändra mitt liv. Och allt började 6 Augusti 2oo7..
Inte visste jag att kärleken var sådär stark. Och att den kunde bli så stor!
Allt var precis som på film (tro det eller ej), Elina, lyckligast i världen, hittade äntligen sin pojk, trodde inte det var sant, men de var tydligen de. Det fanns inget bättre än att få ligga tätt intill dig, att få känna den känsla ja kände. Att få känna sig älskad, och att få älska tillbaka, finns det ngt bättre? jag tror inte de. Det kändes som att allt blev bara bättre och bättre, och jag blev allt mer besatt. "Utan dig inget mig" tänkte jag många gånger. Jag gick alltid med ett leende på läpparna, och den som skulle ta ifrån mig de, skulle garanterat ha fått ordetligt med smisk!
Men var allting egentligen så bra? Ge upp många av sina vänner, och glömma sin familj? Om du tänker efter riktigt noga, så offrade jag de mesta av mitt liv bara för att jag trodde att jag skulle mista dig.. Vad gav du mig tillbaka? En massa kärlek, men du kunde ha offrat lite mer tillbaka, ha tänkt lite på mig än på bara dig själv. Då kanske allt hade blivit mycket bättre.
Ju mer jag offrade, ju mer beroende blev jag. Ju mer beroende jag blev, detso grinigare blev jag..

1 Augusti 2008 - Den absolut värsta dagen i mitt liv!
Elina vaknar på morron pigg som ett psyk, skulle fara och jobba. Efter jobbet skull jag åka med "min pojk" till Angelica. Skulle vara med henne på Trubaduren, för pojken skull va me grabbarna.
En underbar dag med massa längtan. Hela veckan hade vart underbar och saknaden till dig var stor!
Men kvällen slutade ju inte precis som jag trodde. Jag visste att ngt skulle hända förr lr senare, för du hade pratat så oerhört mkt om henne.. Och varje gång hon var i närheten var de som om jag inte fanns..
Men kvällen slutade iaf med massa tårar och massa hat. "Jag älskar henne mer" hur tror du det kändes? Jag fick skulden för att ha "ringt" när de inte ens var jag som sökte dig.. Det var som att alting var mitt fel, det var mitt fel att du älskade ngn annan.. Jag ville bara försvinna, bara bort från allt å slippa den smärtan som fanns då. Glömma allt som vi haft, för det verkade inte ha betytt något för dig..
Du bestämde att du ville ha 3veckor och tänka igenom en massa och umgås med dina vänner. Det kändes som att varenda jävel var emot mig, och tyckte att JAG hade förstört hela ditt liv! men om dom bara visste det jag visste, då kanske det hade varit annars.. Falska snorungar hela högen!
När ditt nya "ragg", lr vad man ska säga utan att låta dum, tog tillbaka sin pojke, så dög jag helt plötsligt igen. vad var de för ngt? Hur tror du det kändes för mig? Jag gick i 3 veckor, helt förstörd, kunde inte tänka på ngt annat än dig, kunde inte sova, kunde inte äta.. Och du total dissar mig. Sket fullt i att jag mådde piss! och sen skyller du på att du inte fick prata med mig för din/dina kompisar.. Du hade en egen vilja, så hade jag betytt så mycket hade varken du lyssnat på den/dom och inte heller vart på henne.. Nog för att hon va väl int riktigt oskylldig heller, men ändå.. Vill man ngt så jäkla mycket som de lät på dig, då hade du dumpa allt det där, och kört med din egen vilja.. För då hade det kanske inte varit som det är idag..

Snart har det gått 7 månader, och du finns fortfarande kvar. Mitt liv utan dig fortsatte, men inte samma liv som innan.. Jag har fortfarande hållit mitt ord, jag kommer alltid att älska dig.. Och du kommer alltid att finnas hos mig. För du gjorde mitt liv så underbart...

6 Augusti 2007, Kommer alltid att finnas kvar hos mig!

Inga kommentarer: