onsdag 18 februari 2009

Scnööppi :D

Jahapp, vaknade i morse och va lagomt död :) Kände mig inte så pigg att fara till skolan med sprängande huvudvärk, men tack vare mamma som gjorde mig förbannad så vinglande ja mig till skolan och kom fram oskadd! :O Fick ändå träffa Linnéa då :) va gode mys :] och hon fick sin puss efter skolan tillåme (A) Jag och hon ska ju bli lesbiska så :) Har jag sagt länge nu att ja ska bli, men har aldrig riktigt lyckas ^^ hoho har nog inte hänt så mkt roligt idag, inte vad jag minns iaf. Läxa i motorlära till nästa onsdag :) Äntligen en vettig läxa som man lär få nytta av! Mwahaha
Gick med Linnéa, Fredrik, Landin och Sanna på stan idag (satan så tråkigt). Fredrik skull köpa en present till sin mamma ^^ Träffa även Sanne en snabbis :) trevligt att träffas :)
Sen bare av till Linnéa för å käka middag :) Blir nog att sova här i natt å mysa (A) lr hur de nu va :D
Helgen lär bli något tråkig, ska vara i stan och läsa som ett psyk om vildsvinsjakt, men vem vet, de kan ju dyka upp ngt annat också, lr jag hoppas då på de :)

Satan va allt gå fort :O

Hare bäst!

Inga kommentarer: