lördag 28 februari 2009

Lördag 28 Februari

De var väl en lagomt lyckad kväll igår, annat kan jag väl inte säga. Åkte till Örviken kring 6 och var där innan allt drog igång. Tror att Räven var oerhört pepp på festa! ^^ Haha åkte tillbaka till stan för ja kände att de blev nalta halv trökigt. När ja kom me te stan så träffa ja Brunell å Joel, så då blev de att åka Amazon ett tag :) så de blev de ett antal svängar runt stan, sen träffa vi Grane å gänget :) (ofta ja kommer ihåg allas namn -.-) Så då bleve Örviken en sväng till, men då vare liíite mer fart på stället ! Så att lite roliagre hade de ju blive :)

De behövs fan inte mkt från min sida att ja ska göra ngn riktigt förbannad! Hur lite ja än vill så äre ju ändå alltid nån.. Men aja, har lagomt dåligt samvete för igår men de finns inte så mkt att göra :/

Snart bäre av hem till skogen också :] kommer bli sköönt! Behöver få vila upp mig lite i en vecka så ja få tillbaka orken. Och så att ja äter upp mig så ja väger MINST 52 kg -.- mer våga ja fasen int säga, för de lär int gå -.- Sen måste jag fasen börja på skrojthögen så de bli nått gjort :S Menmen...
Ikväll bilre då att tjocka sig i mängder :]
Pluss hej =D

Inga kommentarer: