söndag 22 februari 2009

Tlött och sliten

Fysatan så trött ja va igår när ja kom hem! Men jag kan lova att de vare värt! :D
Fredag - Körde till Mikael på kvällen och de kändes som de tog evigheter! :O Blev nästan arg för att de gick så segt -.- När ja kom fram fick ja problem, men ja löste de lagomt snabbt ^^ När jag kom upp från källarn satt Mikael å såg "let's dance" xP å han bara klaga! xD Å ja ba skratta x) Sen när Mikaels mamma gick ut från rummet vänder jag mig mot Mikael och säger "Jag hitta en utlösning" Mikael kolla på mig mkt konstigt å vräker ur sig "Det hoppas jag då verkligen att du INTE gjorde" Hoho ^^ Sen efter "Let's dance" starta hans pappa en skräckis, och ja kan lova att den fasen va läskig :S HAHAHA ja trodde inte ja skull kunna sova efter den lilla stund vi sett xD Men somna gjorde jag iaf :) och gott sovde ja! :D Mwahaha men där emot va de jobbig att kliva upp dagen efter :}
Lördag- Min ena skinka hade blitt till sig :D så de va perfekt! xD HAHA till saken, vi klev upp där vid halv nio och börja koka upp vatten till termosarna så dom skull hålla värmen lite grann, och när de va klart så fikade vi så vi skull klara oss i ngn timme :D Sen blev de oboy kokning :)
De va sagt att vi skull lämna Mikaels hus vid 9, men hur lätt är de när Flinus va sen (A) nog för att int vi hade hunni koka upp all oboy ännu xD men vi kom oss iväg 20 över nio ,tro ja, till Ida och Emil :) Och från västanträsk till Burträsk gick oerhört bra! :) Blev väl några stopper och så, men annars var de inga problem att köra :) Efter att pojkarna hade köpt sig "lite" godis bare av hem igen, hämta mer oboy och mer fika till grillningen vi skull göra på en holme i Västanträsk. Blåste som ett psyk å de va kallt som saaajtan :S Så mkt grillning blev de ju inte! Men nån korv blev det iaf :D höhö sedan bar de av hem, och de slua me en tidig kväll :)

Inga kommentarer: