torsdag 12 februari 2009

TokskrivarN! ;D

Öööh, vad har hänt med mig? :S Att jag skriver så mkt, ja har som inte riktigt fattat varför.. Än iaf ;D Dagen har vart super! Men svenskan var dock lagomt trög, vet inte va ja ska säga, men ja tror ja avstår den delen. Projekt och företagande gick otroligt bra :D bortsett från provet, men he gå som he gå :) Idrotten blev inflyttad till gympasalen iställe för skridskor (jag som hade längtat) -.- men lite hinderbana med transportarna å anläggarna skadade ju inte! Rätt kul faktiskt :D Sedan skull ja få åka me Brunell hem till lägenheten efter skolan, men de sket sig -.- Så de blev att vänt amed Linnéa en stund, sen fick ja visst ett samtal av Christer som sa att Brunell va påväg till skolan ENBART för att han hade lova mig skjuts :] tänk om de fanns fler av den sorten! xP Hahaha nääääämen, de va skönt att få skjuts iaf en dag i veckan, går ju som sagt alldeles för mkt :} menmen.. Ikväll har det inte hänt så mkt, har lagt in lite musik på ny telefon å tjollra lite med photo å så, sen blev he duschen, sen råkade jag hamna här! O_O Mkt ovanligt, lr hur de nu va.. Hade tänkt göra min engelska läxa, men de sket sig, för ja ha inte excel på datorn O_O Å de kändes halv jobbigt å skriva för hand O_O så lärarn får bli arg imorron, om de nu va till imorron vill säga xD hahahha sen om redovisningen går åt helvette skiter ja inte lite i! :) De går som he gå.. nu vet jag inte om jag har så mkt mer vettigt och skriva än att ja längtar otroligt mkt till måndag! Kan knappt bärga mig!
Hare!

Inga kommentarer: