söndag 15 februari 2009

15 Februari

Happ, va ska man skriva idag då? Hade ju hur mkt att skriva om igår men de blev aldrig för jag var tvungen att läsa jägar och försöka komma på 30 ord som ja kunde ha med på engelska läxan *suck* just nu villl jag bara vara klar med engelska, de går mig så otroligt mkt på nerverna. Har läsning kvar också på en engelskabok som ja ska göra en recension för, skoj, kommer aldrig ihåg att låna en och jag vet inte ens Hur den ska vara skriven! Shit the same, ja kommer ändå få Ig i engelska! Men men. Idag har det inte hänt så fruktansvärt mkt, jag fixade engelskläxan och skickade in den till lärarn, så nu är det bara en massa läsning och ett antal frågor kvar på jägar "Rävjakt med drivande hund och grythund" det ger mig iaf ett stort leende på läpparna nu för tiden! :D Längtar tills ja är klar med jägarexamen så ja få ut å börja jaga på egenhand osv. Fylla 18 få ett jobb, skaffa hund, skaffa hus och en massa mark? Gu se kul de skull va, längtar längtar! :]

Igår fick jag mig ett lagomt gott skratt xD Jag fick faktiskt en present på Alla hjärtansdag, de är inte så ofta de händer när man är singel xD men ja fick en iaf xD hahah var ju som sött, lr ja, vad ska man säga? ^^ Luddigt rött mjukt fodral med texten "love slave" xD Hahahahahahahaha Tillåt mig le =D Resten av dagen/kvällen var perfekt! Var och såg bio (Bolt) med Mikael och Broman, och jag kan inte säga annat än att filmen var sevärd! :D Trodde den skull va sämre än vad den va ^^ hoho

Ikväll blir de jägarteori, och jag lär ju inte ha hunnit allt tills dess, men jag ska kämpa fram till middagen med att läsa å göra frågor :D men ja tro ändå gubben fatta eftersom de ha vart ett antal läxor i veckan :O stress stress och åter stress! Sen så ska jag ju självklart egga till imorron för då bäre å te Skellhell bil :D Längtar, längtar å längtar gode mkt mer! :D

Pusshej å nyp på stjärten :]

Inga kommentarer: