tisdag 17 februari 2009

Hahahahahhaha xD

Shiiiet! xD En trött och hungrig Elina som sitter vid datorn och gäspar som ett psyk! :) Var fasen jobbigt att kliva upp imorse, var kallt så in i hell.. i lägenheten :O Ha lega och frysit hela kvällen, blev bättre när ja satt mig vid datorn bredvid elementet, men de blev nästan för varmt -.- Vart fasen ha dagen tatt vägen idag? :O Jag har inte hängt med en sekund, och självklart kom tröga dumma Elina tillbaks idag, jag som tyckte de gick så oerhört "bra" igår -.- blir fan arg! BLÄ! Ja ska sluta sitta vid datorn när jag har Apu, för ja annars bli jag bara fast och håller inte tiden, sen får ja svårt och sova och dagen efter få damp.. Kul, nej.... Men ja fick ändå bryta ut lite ilska idag, de va gooode skööönt! :} längtar ändå tillbaka, även om ja är ett psykbryt å ser ut som en idiot, men man kan ju int se ut som ngt man redan är :} mwahaha Nä, nu ska jag ge mig med skrivandet, har ändå inge vettigt å skriva så :)

Snupp hej

Inga kommentarer: