måndag 23 februari 2009

Pff xD

Jahapp va ska man säga mer än att världen skrämmer mig lagomt just nu xD Mwahaha Ska inte nämna ngt, men ja kan inte annat än le smått xD
Dagen har vart super :) Var inte ens lite trög i morse (mkt ovanligt) men de kom efter kaffet xD lr, njaa, de kanske inte gjorde de, men nästan! Gick faktiskt hyfsat bra, från min sida iaf ^^ men vad då Robert tkr är en annan sak xP El och åter el, börjar bli smått roligt även om de ger mig psykbryt, men skit samma., Elina ha haft kul å blive mkt våååt på Apun idag :) jappjapp! Kramats me massa blött flis å grus :D var oerhört trevligt må ja säga! Var fortfarande blöt när ja gick omkring på Coop, kändes ju mysigt :) Så duschen när ja kom hem var gode skön, men de slutade med att ja fyllde halva torkrummet med vatten och fick en stöt när ja skull flytta kontakten till avfuktaren, före ja skull skrapa bort allt vatten :}
Efter att ha haft en bra dag på Apun, fått bli förbannad på en kompis till att få en stöt på tummen, underbart! Dagen kunde inte ha blivit bättre! Nu äre bara priset till skövderesan som fattas :D Hälsa på syster å Gurka(Gurra) :D Längtar till att få träffa dom, så mitt riktiga psykbryt löser ut, lr kanske utlöser xD Mwahaha men tänk, Elina ensam som åker tåg, de kan inte sluta bra :S Jag kommer villa bort mig och åka till helt fel ställe. Kommer väl inte ens att kunna ta mig ut från tåget -.- DE skulle vara typiskt mig! Men man får väl hoppas på de bästa ^^ En liten xtra rutt skadar ju trotts allt inte :D

Inga kommentarer: