onsdag 25 februari 2009

Dagen som vart :D (som vanligt då)

Underbar dag som kunde ha slutat med att ha lega i sängen hela dagen. Och glad är jag för att ja plåga mig igenom dagen med att må dåligt :) Var väl lite tufft där i början, men de gick ju iaf, och de är ju huvudsaken! :D Och mycket skratt fick ja då, som vanligt! :} underbart! Fick mig en semla idag också, och den var inte liten! :O Fick slicka massa grädde innan ja ens kunde börja äta xD och de tog mig 10 minuter! O_O De var kämpigt, men he gick till slut xP mwahaha Men nu äre ju 2 veckor tills nästa gång :/ kmr bli kämpigt, vem kommer då att få mig att skratta? O_O De lär ju bli tufft, men de är väl bara att bita ihop och peppa! :)

Snart äre lov och jag är inte de minsta pepp på de, lr jo lite. Hoppas på mkt skojterkörning sen ska ja väl försöka ta mig tid att pilla lite på biln. Känner att de måste börja göras ngt på den så ja ha mig en bil när ja ha tage körkorte O_O annars blite tajt å dela bil me bror min. Not good! Men men, de är bara att ta sig i kragen! :)

Inga kommentarer: