måndag 16 februari 2009

16 Februari "Hej hopp gummisnåpp =D"

Mwahaha gårdagens inlägg blev lagomt Boooring! HAHA så vad ska jag hitta på att skriva idag då? :O hum, JA! Vaknade 5 imorse och var gode pepp på Apun :D Men mest kakorna mamma hade nere i köket (A) FÖR de va dom som fick mig att kliva upp direkt utan å dra mig en halv timme :O Shit! Elina gör underverk! (kommer mer) :D Men de slutade med att mamma blev arg och sa att ja int fick äta upp dom -.- hon tyckte ja skull äta nå ordentligare, så de slutade med en te kopp och sen bare av in till Skellhell och Skellhell bil! :D MUMS! Stannade av i btk för å hämta ännu en passagerare så de slutade med att ta fram telefån å lyssna på musik för å slippa allt kacklande från mamma å Kerstin (A) En pigg (Noot) och glad Elina kliver in på Shellhell bil och smyger, lr rättare sagt klampar upp för trappan för å snabbt byta om :P Hehe :D Skratt Skratt och åter skratt, funderar på om jag verkligen gör ngt annat än skrattar :O SKÄRPNING! Nä, jag gör allt som jag blir tillsagd att göra (A) De saker ja iaf hör xD mwuahahaha! Bajs lunchen slutade bra, fick min efterlängtade "present" av Landin :D Tackar och bockar! Nu överlever jag veckan ^^
Efter lunchen fortsatte en perfekt dag på praktiken, dock var jag lite trög (men säg när ja inte är de) fick mig lite magträning (vet ej hur, men de värker xD ) sedan massor med fortsatt skratt! :) (även om de mesta var inombords) ^^
Veckohandlade idag också, blev int så mkt, men ja lär leva på de i minst en vecka ^^ Sedan laga ja mat! :O UNDERVERK igen :] så här hungrig ha ja nog int vart på länge, så de behövdes kan ja lova xD (onödigt vetande, men va ska ja skriva om då? xD ) Kvällen lär väl sluta snart med lite armhävningar osv osv. :) Blir tidig morron imorron också :) Härligt värre! :D
Måste bara tillägga att telefon satan ha redan börjat hänga sig och lagga ihop och jag har inte ens haft den i en vecka -.- blir ändå jävligt förbannad! Varför ska inte mina mobiler funger?! :O -.- Skit ner dig föfan, ja hatar dig, ja hatade dig redan då ja fick dig! -.-

Inga kommentarer: