torsdag 19 februari 2009

Höhö

Dagen som vart har väl vart sisådär. Dagen började med svenska och fortsättning med vårat bildmanus till filmen vi ska göra. Är väl lagomt kul, men roligare saker finns de att göra. Projekt och företagande va väl uppiggande :D Jag och Ante satt nog och prata om förra årets halloween hela lektionen xD haha de är oförglömliga minnen de! :) Mwahaha :) Idrotten sög då totalt! Hade hoppats på att få gå en sväng iställe för att göra ett förbannat papper som vi ska ha prov på :S Men de gick då bra, så ja ska int klaga.. Förövrigt så ha jag börjat komma i balans igen, så mitt humör och min ork börjar gå uppåt igen! :) Känns skönt, då blir de att börja ut å gå igen på kvällarna :) längtar så otroligt mkt! Sen blir de ingen Skövde resa på sportlovet heller, utan blir flyttat till påsklovet, så då ha ja ngt att längta till! :) Så på sportlovet blir det väl skojter och försöka ta mig tid åt bil'n :D som inte lär bli av xD haha men ja ska försöka ta mig i kragen! :}
Lätt skönt att de blir att åka hem imorron än att stanna i stan! Blir skojterkörning imorron kväll (förhoppningsvis) till Mikael och sova där :D och sedan köra ner till Burträsk på lördagsmorron till marknaden med Mikael, Flinus och Ida :D Blir nog jäfligt kul! :D Ska försöka ta kort och lägga in (lär jag aldrig komma ihåg, men ja kan alltid försöka).
Efter skolan hade jag tänkt duscha, men de gick lite halv dåligt :/ duschskrapan va borta å då vågade jag inte duscha -.- Ofta nån ens vill stjäla en sån? :O I så fall ngn desperat jäfel -.- Ska titta efter om de inte finns ngn annan, annars skiter jag om de blir vatten fulla duschrums golvet! För ja SKA duscha, så äre bara! -.-
Men men, hade bäst!

Inga kommentarer: